De onnittelut de Trumpille de Groot huom
TJT2
2024-03-07 05:33:31 UTC
Niin, mitä sanoo Pekka de Groot ja kumppanit, kun Trump voitti supertiistain
ja on käytännössä varma, että hänestä tulee republikaanien pressaehdokas? Ja
koska demarit valitsivat ehdokkaakseen dementoituneen Bideenin, joka on
galluppien mukaan pahasti tappiolla, näyttää aika todennäköisestä, että
Trumpista tulee taas presidentti.
--TJT--
JiiPee
2024-03-08 07:18:10 UTC
Post by TJT2
[...]
Niin näyttää, ja on aika iso todennäköisyys Trump valittaisiin noista
kahdesta. Trump on minulle kaksipiittuinen juttu... monet hänen tekonsa
ovat linjassa omien arvojen mukaisesti, mutta sitten toisissa asioissa
hän jostain syystä tekee erin kuin minä tekisin. Esim. näyttää että
Trump heikentäisi Suomen ja Naton turvallisuutta, ainakin hänen puheiden
perusteella.

Ja molemmat aika vanhoja jo. Miksikähän Trumpin puolueesta ei nouse
toista ehdokasta jolla olisi mahdollisuuksia? Varmasti päteviä ihmisiä
olisi siellä.
Ari Saastamoinen
2024-03-08 10:08:19 UTC
Post by JiiPee
Ja molemmat aika vanhoja jo. Miksikähän Trumpin puolueesta ei nouse
toista ehdokasta jolla olisi mahdollisuuksia? Varmasti päteviä ihmisiä
olisi siellä.
Sinänsä kieltämättä outoa, kun mä luulen, että ihan kumpi tahansa noista
vaihtuis lähes kehen vaan nuorempaan, niin se vaihdokki voittaisi
vaalin.
--
Arzka oh3mqu+***@hyper.fi - En halua follareita mailina
* Edellinen sigu oli aika paska jostain viime vuosituhannelta *