JiiPee vastaan YLE
Add Reply
TJT2
2024-04-16 05:00:49 UTC
Etnistä puhdistusta pyhällä maalla
50 min dokumentti asia analyyttinen asiallinen
Voi aiheuttaa ahdistusta Sisältää väkivaltaa Sallittu yli 12-vuotiaille

Gazan sodan varjossa Israelin väkivalta myös Länsirannalla kiihtyy,
Radikaalit juutalaissiirtokuntalaiset häätävät väkisin alueen beduiineja
asuinsijoiltaan. Ohjaus Pertti Pesonen (2024).

Ohjelman tiedot Kuva: HD, 16:9
Ääniraidat: suomi stereo
Tekstitys: ohjelmatekstitys (suomi), suomi
Katsottavissa ulkomailla
https://areena.yle.fi/1-67306933

Järkyttävä dokumentti miten MYÖS Länsirannalla juutalaiset massamurhaa
palestiinalaisia, joilla ei ole mitään tekemistä Gazan Hamasin kanssa. Miten
kukaan kristitty voi olla tuollaisten massamurhaajien puolella??
--TJT--
JiiPee
2024-04-16 05:12:40 UTC
Post by TJT2
Järkyttävä dokumentti miten MYÖS Länsirannalla juutalaiset massamurhaa
palestiinalaisia, joilla ei ole mitään tekemistä Gazan Hamasin kanssa.
Miten kukaan kristitty voi olla tuollaisten massamurhaajien puolella??
logical fallacy.
Enhän minä ole sanonut että olen KAIKESSA Israelin kanssa samaa mieltä.
Jos Israel (sen sotilaat) on jossain tehnyt väärin, kyllä sen
julistaisin vääräksi.

Kysehän on viimeaikoina ollut Hamas konfliktista, ja tuo länsiranta on
toinen asia.

Jos on Hamas terrorismihyökkäyksessä Israelin puolella, ei se tarkoita
että puoltaa kaikkia Israelin muita tekoja.

Tunnustatko sinä että Hamasin terrorihyökkkäys oli HIRVEÄN väärin?
odotan mielenkiinnolla...
JiiHoo
2024-04-16 06:01:46 UTC
Jos on Hamas terrorismihyökkäyksessä Israelin puolella, ei se tarkoita että
puoltaa kaikkia Israelin muita teko
Kyllä mä olen sitä mieltä, että palestiinalaisten terrorismi oikeuttaa
ihan kaiken. Mun puolestani voivat teurastaa ne kaikki, niin loppuu tuo
ikuinen ininä.
--
#######################################
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?
#######################################
TJT2
2024-04-17 04:38:16 UTC
Post by JiiHoo
Post by JiiPee
Jos on Hamas terrorismihyökkäyksessä Israelin puolella, ei se
tarkoita että puoltaa kaikkia Israelin muita teko
Kyllä mä olen sitä mieltä, että palestiinalaisten terrorismi oikeuttaa
Ne tuhannet brittien vangitsemat terroristithan olivat juutalaisia. Ja sitä
ennen Ottomaanit sallivat juutalaisten terrorisoida palestiinalaisia, koska
maksoivat otoille. Ja kun Israel itsenäistyi 1948, samana vuonna juutalaiset
tekivät Deir Yassinissa niin hirveän massamurhan, että jotkut juutalaisetkin
kauhistelivat kyseistä terroritekoa. Mutta suurin osa ei kauhistellut, vaan
alkuun päästyään jatkoivat muiden ihmisten, MYÖS KRISTITTYJEN, vainoamista,
ja sinähän olit äskettäin kovin huolissasi kristittyihin kohdistuvata
vainosta.
Post by JiiHoo
ihan kaiken. Mun puolestani voivat teurastaa ne kaikki, niin loppuu
tuo ikuinen ininä.
Siis kun juutalaiset murhaa kristittyjä, sinun ratkaisusi ongelmaan on, että
tapeteaan kaikki palestinalaiset riippumatta siitä onko ne muslimeja vai
kristittyjä vai jotain muita??? Ja entäs ne juutalaiset, jotka ovat
kääntyneet muslimeiksi ja ovat palestiinalaisten puolella? Ja entäs ne
juutalaiset, jotka eivät ole muslimeja, mutta ovat muuten palestiinalaisten
puolella?? Tuossa YLEn dokumentissakin on juutalainen rabbi ja juutalainen
kenraali, jotka kauhistelevat juutalaisten harrastamaa terrorismia
palestiinalaisia kohtaan...
--
--TJT--